zondag 25 juli 2010

Mandate is thuis het zit erop


Mandate is thuis.

Krijg net het laatste bericht van de Mandate. Met een uurtje zijn ze in Ijmuiden, gaan ze de boot lekker schoonmaken en morgen varen ze door naar de nieuwe Thuishaven Lemmer.

Mooi gedaan team. Ik had gehoopt bij de aankomst te zijn, maar ja zeilen is werk voor mij. Ik vertrek morgen met 9 schepen voor een 14 daags flottielje op Noordzee. Voor de Mandate crew een peulenschil maar voor hen een grote stap. Zo zijn we allemaal begonnen.

Ik zwaai hier ook af, mijn taak van Blog bijhouden zit er op. Ik hoop dat er van de crew nog vele anekdotes en foto's zullen volgen. Niet alleen over de mooie momenten maar ook over de toen het even tegen zat. Want die vergeten we het eerste.

Jongens meiden , meer lekker af, ga douchen en ik spreek jullie.

Ruud

Sail-It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Waar zijn we?

Read more at http://www.marinetraffic.com/en/p/embed-map#Sok9mAq4KbYWFDW0.99

Het weer in Bristol