woensdag 16 juni 2010

Thuisfront




Ankie, Laan, Kees en Gerrit,

aan mij de eer om tijdens jullie oversteek, de positie in kaart te brengen. Daarom even deze foto, kunnen jullie onderweg vast bedenken wat je wilt bestellen. Misschien halen jullie de 60 soorten bier net. Maar goed ik denk aan jullie. Ik heb een voorstelling van Laan en Ankie in Dutch Dress als we de finale halen en winnen, op zee. Ergens ligt nog wel en verhaaltje over koken en Ankie, een stukje met Gerrit die na 14 uur zeilen vroeg " Was dit nu een lange of korte dag " , verhaaltjes van Laan heb ik meer dan genoeg, we varen nu al zoveel jaar samen en over Kees, die heb ik nog niet ontmoet maar dat komt wel. Vanzelf verschijnt er van iemand wel een verhaaltje over Kees in mijn mailbox om aan de blog toe te voegen.

Kortom ik heb stof genoeg , over dit team als er geen ander nieuws is dan een enkele positie.

Maar goed, ik ben bij jullie en als je even niet ziet zitten of een mooi moment wilt delen, denk dan aan dat rode mutsje dat in gedachten meevaart.

1 opmerking:

  1. Ha Laan en collega zeilers,
    Ik heb als echte landrot paar dagen doorgebracht op een wat grotere boot (SS Rotterdam)en was weer blij dat ik die boot (die echt toch geen meter vaart) kon verlaten gezien het dramatisch tekort aan frisse lucht in allerlei eet en congreszaaltjes. Gebrek aan frisse lucht gaat jullie niet overkomen vermoed ik. Vooral dus zeer veel succes/plezier gewenst bij deze enorme oversteek. Kan als landrot in Astrix taal wellicht toch zeggen: rare lui die zeelui... Zal straks je vriendin even bellen om niet te golven maar te golfen... groet Rudi.
    NB. Nederland heeft kwartfinale al bereikt...

    BeantwoordenVerwijderen

Waar zijn we?

Read more at http://www.marinetraffic.com/en/p/embed-map#Sok9mAq4KbYWFDW0.99

Het weer in Bristol