maandag 14 juni 2010

Nog een paar dagen

De spanning stijgt, nog een paar dagen thuis voordat we afreizen naar de VS. Vandaag heb ik nog wat laatste spullen gehaald die mee moeten naar de boot. Zo moest ik nog een nieuwe (grote) tas kopen, sokken (!), een nieuwe zeilbroek en een handmarifoon. Morgen ga ik alles rustig inpakken zodat ik donderdag in alle rust kan vertrekken.

Ankie is vandaag afgereisd naar de VS. Hopelijk heeft ze een goede reis. Het is in ieder geval mooi weer in Bristol, dus dat treft ze. Ik ben benieuwd wat ze van de boot vindt, want ze heeft Mandate nog niet eerder gezien.

Op dit blog heb ik nog een kaartje gezet waar onze route te volgen is. Een prachtige applicatie van Blogloc. Het plan is om geregeld onze positie door te geven aan het thuisfront. Die zetten dan de positie in het kaartje, zodat iedereen die dat wil, kan kijken waar we ongeveer uithangen.

1 opmerking:

  1. Ha die Gerrit.
    Veel plezier en succes met het overvaren van de boot. Ik kom 'm graag bewonderen in Lemmer!
    Zonnige groet
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Waar zijn we?

Read more at http://www.marinetraffic.com/en/p/embed-map#Sok9mAq4KbYWFDW0.99

Het weer in Bristol